Projectondersteuner FF & OPV

De werkzaamheden worden uitgevoerd binnen de Maritieme instandhoudingsgroep FF&OPV (MI-FF&OPV) maakt deel uit van de Directie Materiële Instandhouding (DMI) van CZSK en valt onder de Afdeling Maritieme Instandhouding (AMI). Met als hoofd vestigingsplaats Den Helder. MI-FF&OPV is verantwoordelijk voor de Materiële Gereedheid en heeft daartoe de regie over de instandhouding van LC-fregatten, (NL en BE) M-fregatten en OPV’s. De instandhouding wordt uitgevoerd samen met onze interne ketenpartners en externe partijen.

  • Plaats Den Helder
  • Uren per week 24 tot 40 uren per week
  • Opleiding HBO
  • Vakgebied Projectmanagement
  • Contracttype Interim / ZZP / Tijdelijke loondienst ICQ / Detachering / Werving & Selectie
  • Aanvraagnummer 5408-B

Over de functie

Voor de Koninklijke Marine (KM) zijn wij op zoek naar een Projectondersteuner FF & OPV.

Beschrijving afdeling:
De werkzaamheden worden uitgevoerd binnen de Maritieme instandhoudingsgroep FF&OPV (MI-FF&OPV) maakt deel uit van de Directie Materiële Instandhouding (DMI) van CZSK en valt onder de Afdeling Maritieme Instandhouding (AMI). Met als hoofd vestigingsplaats Den Helder. MI-FF&OPV is verantwoordelijk voor de Materiële Gereedheid en heeft daartoe de regie over de instandhouding van LC-fregatten, (NL en BE) M-fregatten en OPV’s. De instandhouding wordt uitgevoerd samen met onze interne ketenpartners en externe partijen.

De doelstelling van de instandhoudingsgroep FF&OPV is het met de beschikbare middelen en tegen minimale kosten: Verwezenlijken en bestendigen van de geëiste materiële gereedheid van de wapensystemen op grond van de AGCDS, Effectueren van overige opgedragen instandhoudingsactiviteiten op grond van de AGCDS, Verbeteren van de leverbetrouwbaarheid door o.a. het aangaan van civiele samenwerkingsverbanden, Borgen van strategische kennis en kunde waardoor we als MI-groep de regie over de instandhouding van de wapensystemen kunnen blijven voeren en het Optimaliseren van de technische bedrijfsvoering aan boord van FF en OPV’s.

Omvang:
Circa 250 medewerkers (zowel militairen en burgers)

Beschrijving taken afdeling:
Het in algemene zin ondersteunen van het management en de medewerkers van de Materiele Instandhoudingsgroep.

Functie omschrijving en taken:
De Medewerker Bedrijfs- en Projectondersteuning is belast met de ondersteuning van het management, door:
-    het ondersteunen van de medewerkers van het betreffende organisatieonderdeel, door het verrichten van werkzaamheden op het gebied van logistieke, administratief-secretariële werkzaamheden.
-    het treffen van alle nodige voorbereidingen van vergaderingen die worden voorgezeten door één van de betreffende Managementeden of Projectleiders; 
-    het bijhouden en bewaken van de agenda's van de betreffende MT-leden en/of Projectleiders en het zo nodig tijdig attenderen op afspraken; 
-    het beschouwen van de inkomende poststukken en ze (in voorkomend geval) voorzien van een leesadvies; 
-    het bewaken van de afdoening van uitgaande post; 
-    het op aanwijzing samenstellen van uitgaande correspondentie; 
-    het zo nodig laten vertalen van concepten van in- en uitgaande correspondentie in het Frans, Duits of Engels door een vertaalbureau; 
-    het administratief en facilitair voorbereiden en afhandelen van (binnen- en buitenlandse) dienstreizen en daarmee samenhangende activiteiten zoals aanvragen dienstvervoer, hotelreserveringen, vliegtickets, huurauto's, Navo reiswijzer, request for visit, dienstreisaanvraag documenten; 
-    het afhandelen van uitgaande telefoongesprekken; 
-    het aanvragen van facilitaire benodigdheden, zoals meubilair en kantoorbenodigdheden etc.
-    Het assisteren van de beveiligingsfunctionaris bij o.a. aanvraag veiligheidsonderzoeken, aanvragen Defensiepassen en verlenen van autorisaties;
-    Beheren van de Sharepoint omgeving en het assisteren van de Lokale Informatie Manager met het aanvragen beheren van de ICT-middelen.
-    Het assisteren/coördineren en het actueel houden van de Arbeidskwalificatie Lijsten (AKL) 

Medewerker Bedrijfs- en Projectondersteuning verricht ondersteunende werkzaamheden voor het Projectteam door:
-    het notuleren van de vergadering, het samenstellen en op aanwijzing corrigeren van het vergaderverslag, het hieruit voorvloeiende opstellen en bijwerken van de actiepuntenlijst en het verzenden hiervan;
-    Ontvangen, registreren en archiveren van meerwerk van zowel interne ketenpartners als externe firma’s.  
-    het bespreken van de vergaderruimte met de benodigde faciliteiten; 
-    het ontvangen en begeleiden van bezoekers;
-    het beheren, registreren en controleren van de diverse documenten en registers;
-    het zorgdragen van registratie en beheer van de actuele TOS;
-    het aanmelden en verzorgen van accommodatie t.b.v. het externe project; 

Contacten:
- Met derden over logistieke, secretariële en administratieve afhandeling van zaken om informatie uit te wisselen over de inhoud en de voortgang in de uitvoering daarvan; 
- Met bezoekers om hen aan te melden te ontvangen en/of te begeleiden.  

Functionaris is verantwoording verschuldigd aan het Hoofd Bedrijfsondersteuning voor wat betreft de juistheid en volledigheid van de geleverde ondersteuning en het samenstellen van de standaard managementinformatie. 
Kader waarbinnen wordt gewerkt: interne administratieve regels en voorschriften, werkafspraken en administratieve procedures zijn van belang bij het uitvoeren van de werkzaamheden. 

Functionaris neemt beslissingen over de aanpak van de werkzaamheden, bij het beoordelen van belang en urgentie van post en telefoongesprekken, bij het vastleggen van afspraken in de agenda, bij het plannen, voorbereiden en/of notuleren van vergaderingen, over de informatie die verstrekt wordt en over het samenstellen van de standaard managementinformatie. 

Eisen:
- Je beschikt minimaal over een diploma op MBO-3 niveau met als richting/specialisatie Administratieve vaardigheden.
- Je hebt aantoonbaar ervaring met het werken in Sharepoint.
- Je hebt aantoonbarre ervaring met efficient notuleren tijdens vergaderingen/bijeenkomsten.
- Je hebt de afgelopen 2 jaar aantoonbare ervaring in het werken met Word en Excel.
- Je voldoet tenminste aan de volgende competenties:
x Nauwkeurig niveau 1
x Klantgericht niveau 2
x Integer niveau 1
x Samenwerken niveau 2
x Leervermogen niveau 1
- Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift goed.
- Je beschikt bij aanvang van de werkzaamheden over een VCA-Basis certificaat.
- Het minimaal beschikbare aantal uren per week is van belang voor de efficiënte inzet. Het beschikbaar aantal werkuren per week is minimaal 24 uren met uitzondering van vakantieverlof, feestdagen en dergelijke met een maximum van 9 uur per werkdag.
- Je beschikt over de Nederlandse Nationaliteit.

Wensen:
- Voor het uitvoeren van de functie is kennis en ervaring van projectmatig werken benodigd. Wij wensen dat de kandidaat de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar kennis en ervaring heeft opgedaan in het uitvoeren van ondersteunende taken binnen een projectmatige omgeving.
- Je hebt aantoonbaar een Expert qua kennis en ervaring in het MS Office pakket.
- Voor het uitvoeren van de functie is kennis en ervaring van projectmatig werken benodigd. Wij wensen dat de kandidaat over aantoonbare ervaring beschikt m.b.t. het opstellen van documentatie t.b.v. een project.
- Je bent per week tenminste 4 werkdagen en in totaal 32 werkuren beschikbaar met uitzondering van vakantieverlof, feestdagen en dergelijke.

Mogelijkheid tot thuiswerken:
Ja, maximaal 1 dag na een inwerkperiode en in overleg.

NB. In het kader van de wDBA kan deze opdracht alleen op basis van “detachering” worden uitgevoerd. ICQ Groep biedt hiervoor diverse mogelijkheden. Hierbij kun je rekenen op een aantrekkelijk salaris en uitstekende arbeidsvoorwaarden. Geïnteresseerd in de mogelijkheden die wij daarvoor bieden? Ga dan naar https://www.icq-groep.nl/over-icq/nieuws/actueel/update-wet-dba-wij-zijn-er-klaar-voor-jij-ook

Algemene informatie m.b.t. de aanvraag:
Locatie: Den Helder
Begindatum: 01-07-2025
Einddatum: 30-06-2026
Optie op verlenging: ja, 3 x 1 jaar tot uiterllijk 30-06-2029
Inzet per week: 24 – 40 uur
Tarief: marktconform
Sluitingsdatum: 24-03-2025 09:00 uur

Meer informatie:
Zo zorg je ervoor dat jouw aanbieding opvalt:
CV in topvorm: Lever je CV aan in Word-formaat, in de taal van de opdracht en in een professionele en prettige leesbare lay-out. Maak het CV niet langer dan 7 pagina’s. Laat zien dat je oog hebt voor detail.
Persoonlijke motivatie: Schrijf een overtuigende motivatie in de 'ik-vorm’, waarin je kort en bondig ingaat op de scope van de opdracht. Licht puntsgewijs toe hoe jij aansluit bij de gestelde eisen en wensen.
Beschikbaarheid: Vermeld per wanneer je beschikbaar bent, hoeveel uren per week je kunt werken en of je vakantieplannen hebt.
Tarief of maandsalaris: Vermeld je uurtarief (exclusief BTW) of maandsalaris, specifiek voor deze opdracht, inclusief reis- en eventuele verblijfskosten.

N.B.
Voor deze opdracht werk je uitsluitend met ons samen. Dit betekent dat je je niet via andere intermediairs voor dezelfde opdracht inschrijft. Zo voorkomen we verwarring in het selectieproces en maximaliseren we jouw kansen.
Onvolledige aanbiedingen kunnen we niet in behandeling nemen.
Wij houden je op de hoogte van elke stap in het selectieproces: Heb je vragen? Wij zijn er om ze te beantwoorden.

Toon meerToon minder

Over de organisatie

Defensie beschermt wat ons dierbaar is. Militairen verdedigen Nederland, de (economische) belangen en bevriende landen. Ze komen op voor anderen en ondersteunen bij rampen. Zo draagt Defensie bij aan vrede, vrijheid en veiligheid in de wereld. We strijden voor een wereld waarin mensen in vrijheid en veiligheid kunnen leven. Omdat we ervan overtuigd zijn dat ieder mens dat verdient. Dat is onze missie en daarvoor gaan we op missie.

De krijgsmacht heeft 3 hoofdtaken. Dit zijn:

  • beschermen van het eigen grondgebied en dat van bondgenoten;
  • bevorderen van de (internationale) rechtsorde en stabiliteit;
  • leveren van bijstand bij rampen en crises.

Missies in het buitenland
Nederland wil dat mensen in andere landen ook veilig kunnen leven. Nederland zet militairen daarom in voor verschillende missies in het buitenland. Ook voor een veilig Nederland is het belangrijk dat er op andere plekken in de wereld geen conflicten zijn.

Toon meerToon minder

Wat wij vragen

- Je beschikt minimaal over een diploma op MBO-3 niveau met als richting/specialisatie Administratieve vaardigheden.
- Je hebt aantoonbaar ervaring met het werken in Sharepoint.
- Je hebt aantoonbarre ervaring met efficient notuleren tijdens vergaderingen/bijeenkomsten.
- Je hebt de afgelopen 2 jaar aantoonbare ervaring in het werken met Word en Excel.
- Je voldoet tenminste aan de volgende competenties:
x Nauwkeurig niveau 1
x Klantgericht niveau 2
x Integer niveau 1
x Samenwerken niveau 2
x Leervermogen niveau 1
- Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift goed.
- Je beschikt bij aanvang van de werkzaamheden over een VCA-Basis certificaat.
- Het minimaal beschikbare aantal uren per week is van belang voor de efficiënte inzet. Het beschikbaar aantal werkuren per week is minimaal 24 uren met uitzondering van vakantieverlof, feestdagen en dergelijke met een maximum van 9 uur per werkdag.
- Je beschikt over de Nederlandse Nationaliteit.

Wensen:

- Voor het uitvoeren van de functie is kennis en ervaring van projectmatig werken benodigd. Wij wensen dat de kandidaat de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar kennis en ervaring heeft opgedaan in het uitvoeren van ondersteunende taken binnen een projectmatige omgeving.
- Je hebt aantoonbaar een Expert qua kennis en ervaring in het MS Office pakket.
- Voor het uitvoeren van de functie is kennis en ervaring van projectmatig werken benodigd. Wij wensen dat de kandidaat over aantoonbare ervaring beschikt m.b.t. het opstellen van documentatie t.b.v. een project.
- Je bent per week tenminste 4 werkdagen en in totaal 32 werkuren beschikbaar met uitzondering van vakantieverlof, feestdagen en dergelijke.

Toon meerToon minder

Wat wij bieden

Ben jij als professional op zoek naar een interessante opdracht waarin jij het verschil kunt maken? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Bij ICQ Groep krijg je de kans om te werken aan uitdagende projecten bij verschillende opdrachtgevers. Je krijgt de mogelijkheid om jezelf voortdurend te ontwikkelen en nieuwe kennis op te doen. We zijn op zoek naar talent zoals jij, dus waar wacht je nog op? We seek you!

Toon meerToon minder

Meer informatie

Zo zorg je ervoor dat jouw aanbieding opvalt:
CV in topvorm: Lever je CV aan in Word-formaat, in de taal van de opdracht en in een professionele en prettige leesbare lay-out. Maak het CV niet langer dan 7 pagina’s. Laat zien dat je oog hebt voor detail.
Persoonlijke motivatie: Schrijf een overtuigende motivatie in de 'ik-vorm’, waarin je kort en bondig ingaat op de scope van de opdracht. Licht puntsgewijs toe hoe jij aansluit bij de gestelde eisen en wensen.
Beschikbaarheid: Vermeld per wanneer je beschikbaar bent, hoeveel uren per week je kunt werken en of je vakantieplannen hebt.
Tarief of maandsalaris: Vermeld je uurtarief (exclusief BTW) of maandsalaris, specifiek voor deze opdracht, inclusief reis- en eventuele verblijfskosten.

N.B.
Voor deze opdracht werk je uitsluitend met ons samen. Dit betekent dat je je niet via andere intermediairs voor dezelfde opdracht inschrijft. Zo voorkomen we verwarring in het selectieproces en maximaliseren we jouw kansen.
Onvolledige aanbiedingen kunnen we niet in behandeling nemen.
Wij houden je op de hoogte van elke stap in het selectieproces: Heb je vragen? Wij zijn er om ze te beantwoorden.

Toon meerToon minder

Spreekt deze opdracht je aan?

Spreekt deze opdracht je aan? Solliciteer dan snel of deel deze met iemand die hier perfect bij past!

Onze recruiter

Erik Mensinga
Solliciteer