Helaas, de opdracht is vervuld. Zoek hier een alternatief!

Helaas, de opdracht is vervuld. Zoek hier een alternatief!

Deze opdracht is vervuld.

Generiek business projectleider voor IV-projecten

Gemeente Barneveld bouwt verder aan een toekomstbestendige, betrouwbare en transparante organisatie, waarin technologie en informatievoorziening bijdragen aan het welzijn van inwoners, de effectiviteit van de organisatie en het vertrouwen in de overheid.

  • Plaats Rotterdam
  • Uren per week 24 tot 36 uren per week
  • Opleiding HBO/WO
  • Vakgebied Projectmanagement
  • Contracttype Interim / ZZP / Tijdelijke loondienst ICQ / Detachering / Werving & Selectie
  • Aanvraagnummer 5407-B

Over de functie

Voor Gemeente Barneveld zijn wij op zoek naar een Generiek business projectleider voor IV-projecten.

Opdracht:
Gemeente Barneveld bouwt verder aan een toekomstbestendige, betrouwbare en transparante organisatie, waarin technologie en informatievoorziening bijdragen aan het welzijn van inwoners, de effectiviteit van de organisatie en het vertrouwen in de overheid.

Met verschillende projecten die zijn gerelateerd aan de informatievoorziening werken we aan vernieuwing, maar ook aan borging van de betrouwbaarheid, transparantie en informatieveiligheid.

Opdrachtgevers van deze projecten zijn veelal degenen die eigenaar zijn van een systeem of proces en van daaruit een (functionele) vraag of behoefte hebben. Om hen te ondersteunen zoeken we een businessprojectleider die voor meerdere projecten tegelijkertijd stuurt op het bereiken van de resultaten. 

Deze businessprojectleider bewaakt en stuurt op een gestructureerde manier op tijd en capaciteit, op geld en op afbakening. En daarmee op voortgang in het bereiken van resultaten en op de afstemming van die resultaten met de organisatiedoelen. De projectleider heeft daarbij altijd oog voor het specifieke resultaat ‘In beheer name’. 

De projectleider stuurt projectcollega’s functioneel aan en heeft de regie op de inzet en bijdrage van leveranciers. Inhoudelijk kan de projectleider steunen op experts uit de eigen organisatie. De projectleider rapporteert aan de opdrachtgever en periodiek op hoofdlijnen over de voortgang aan de I-portfoliomanager. De projectleider geeft samen met de opdrachtgever vorm en inhoud aan de communicatie met de verschillende stakeholders. 

Om dat te kunnen doen komt de projectleider samen met de opdrachtgever tot een afgestemde projectopdracht en vervolgens tot een plan van aanpak. Voortgangsrapportages zijn gerelateerd aan dat plan van aanpak en indien nodig bereidt de projectleider besluitvorming voor over aanpassing van eerder vastgestelde resultaten of randvoorwaarden ten aanzien van geld, capaciteit, tijd of afbakening. De projectleider is ook verantwoordelijk voor het informatiebeheer van de projecten. 

Projecten / projectfases waar je mogelijk mee aan de slag gaat zijn:
- implementeren van de tooling ter ondersteuning van de planning & control-cyclus;
- specificeren, aanbesteden en gunnen van een e-hrm systeem;
- specificeren, aanbesteden en gunnen van een systeem voor de gemeentelijke belastingen;
- implementeren van een nieuw Intranet.
Daar zullen na verloop van tijd nieuwe projecten of vervolgfases van de bovengenoemde projecten bijkomen. 

Interviews:
De interviews zullen plaatsvinden op het gemeentehuis, Raadhuisplein op woensdagmiddag 12 maart 2025. Gelieve hier rekening mee te houden.

Eisen:
- Je bent inzetbaar vanaf 24 maart 2025 tot en met 23 september 2025 voor 24-36 uur per week. 
- HBO werk- en denkniveau (op cv aantoonbaar).
- Je beschikt over een VOG.
- Ruime ervaring (minimaal 5 jaar) met en kennis van het vak van projectleider. Te onderbouwen met Prince2, IPMA en/of Agile Scrum opleidingen en certificaten (op cv aantoonbaar).
- Sterk ontwikkelde vaardigheden op het gebied van communicatie en stakeholdermanagement.
- Ruime ervaring (minimaal 5 jaar) met aan informatievoorziening gerelateerde specificatie-, aanbestedings-, implementatie- en verandertrajecten (op cv aantoonbaar).
- Ruime kennis van en ervaring met (minimaal 3 jaar) informatievoorziening binnen de lokale overheid (op cv aantoonbaar).
- Het vermogen om tegelijkertijd meerdere projecten met elk hun eigen opdrachtgever en hun eigen dynamiek te organiseren (op cv aantoonbaar).

Wensen:
- Drie jaar of meer ervaring binnen de lokale overheid in de rol van leidinggevende of projectleider.
- Ervaring met één of meer van de in het profiel genoemde projecten.
- De afgelopen 5 jaar aantoonbaar 2 tegelijk lopende complexe projecten succesvol afgerond (op cv aantoonbaar).

Competenties:
- zelfstandigheid;
- communicatievaardigheden;
- besluitvaardigheid;
- samenwerkingsgerichtheid;
- overtuigingskracht.

Algemene informatie m.b.t. de aanvraag:
Locatie: Barneveld 
Begindatum: 24-03-2025
Einddatum: 23-09-2025
Optie op verlenging: ja
Inzet per week: 24-36 uur
Tarief: marktconform
Sluitingsdatum: 06-03-2025 09:00 uur

Meer informatie:
Zo zorg je ervoor dat jouw aanbieding opvalt:
CV in topvorm: Lever je CV aan in Word-formaat, in de taal van de opdracht en in een professionele en prettige leesbare lay-out. Maak het CV niet langer dan 7 pagina’s. Laat zien dat je oog hebt voor detail.
Persoonlijke motivatie: Schrijf een overtuigende motivatie in de 'ik-vorm’, waarin je kort en bondig ingaat op de scope van de opdracht. Licht puntsgewijs toe hoe jij aansluit bij de gestelde eisen en wensen.
Beschikbaarheid: Vermeld per wanneer je beschikbaar bent, hoeveel uren per week je kunt werken en of je vakantieplannen hebt.
Tarief of maandsalaris: Vermeld je uurtarief (exclusief BTW) of maandsalaris, specifiek voor deze opdracht, inclusief reis- en eventuele verblijfskosten.

N.B.
Voor deze opdracht werk je uitsluitend met ons samen. Dit betekent dat je je niet via andere intermediairs voor dezelfde opdracht inschrijft. Zo voorkomen we verwarring in het selectieproces en maximaliseren we jouw kansen.
Onvolledige aanbiedingen kunnen we niet in behandeling nemen.
Wij houden je op de hoogte van elke stap in het selectieproces: Heb je vragen? Wij zijn er om ze te beantwoorden.

Toon meerToon minder

Over de organisatie

Politiemensen staan midden in de maatschappij, dicht op het nieuws. De politie is daar waar het gebeurt. Het optreden van agenten ligt altijd onder een vergrootglas. 

Bij de politie ben je 24 uur per dag en voor iedereen in onze diverse samenleving. Integer, moedig, betrouwbaar en verbindend zijn daarom onze kernwaarden. Binnen de politieorganisatie kun je op verschillende manieren bijdragen aan een veilige samenleving. Op straat of achter de schermen; elke collega draagt bij aan het politiewerk. Agenten mogen ingrijpen en verdachten hun vrijheid ontnemen als dat nodig is. Je houdt toezicht op straat en bent daar waar jouw hulp nodig is. 

Je kunt ook kiezen voor een functie in de bedrijfsvoering, bijvoorbeeld in de administratie, ICT of beleid. Of voor een functie bij de financiële of digitale recherche. Maar wat je ook doet, in uniform of juist niet: vakmanschap staat voorop.

Toon meerToon minder

Wat wij vragen

- Je bent inzetbaar vanaf 24 maart 2025 tot en met 23 september 2025 voor 24-36 uur per week. 
- HBO werk- en denkniveau (op cv aantoonbaar).
- Je beschikt over een VOG.
- Ruime ervaring (minimaal 5 jaar) met en kennis van het vak van projectleider. Te onderbouwen met Prince2, IPMA en/of Agile Scrum opleidingen en certificaten (op cv aantoonbaar).
- Sterk ontwikkelde vaardigheden op het gebied van communicatie en stakeholdermanagement.
- Ruime ervaring (minimaal 5 jaar) met aan informatievoorziening gerelateerde specificatie-, aanbestedings-, implementatie- en verandertrajecten (op cv aantoonbaar).
- Ruime kennis van en ervaring met (minimaal 3 jaar) informatievoorziening binnen de lokale overheid (op cv aantoonbaar).
- Het vermogen om tegelijkertijd meerdere projecten met elk hun eigen opdrachtgever en hun eigen dynamiek te organiseren (op cv aantoonbaar).

Wensen:
- Drie jaar of meer ervaring binnen de lokale overheid in de rol van leidinggevende of projectleider.
- Ervaring met één of meer van de in het profiel genoemde projecten.
- De afgelopen 5 jaar aantoonbaar 2 tegelijk lopende complexe projecten succesvol afgerond (op cv aantoonbaar).

Toon meerToon minder

Wat wij bieden

Ben jij als professional op zoek naar een interessante opdracht waarin jij het verschil kunt maken? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Bij ICQ Groep krijg je de kans om te werken aan uitdagende projecten bij verschillende opdrachtgevers. Je krijgt de mogelijkheid om jezelf voortdurend te ontwikkelen en nieuwe kennis op te doen. We zijn op zoek naar talent zoals jij, dus waar wacht je nog op? We seek you!

Toon meerToon minder

Meer informatie

Zo zorg je ervoor dat jouw aanbieding opvalt:
CV in topvorm: Lever je CV aan in Word-formaat, in de taal van de opdracht en in een professionele en prettige leesbare lay-out. Maak het CV niet langer dan 7 pagina’s. Laat zien dat je oog hebt voor detail.
Persoonlijke motivatie: Schrijf een overtuigende motivatie in de 'ik-vorm’, waarin je kort en bondig ingaat op de scope van de opdracht. Licht puntsgewijs toe hoe jij aansluit bij de gestelde eisen en wensen.
Beschikbaarheid: Vermeld per wanneer je beschikbaar bent, hoeveel uren per week je kunt werken en of je vakantieplannen hebt.
Tarief of maandsalaris: Vermeld je uurtarief (exclusief BTW) of maandsalaris, specifiek voor deze opdracht, inclusief reis- en eventuele verblijfskosten.

N.B.
Voor deze opdracht werk je uitsluitend met ons samen. Dit betekent dat je je niet via andere intermediairs voor dezelfde opdracht inschrijft. Zo voorkomen we verwarring in het selectieproces en maximaliseren we jouw kansen.
Onvolledige aanbiedingen kunnen we niet in behandeling nemen.
Wij houden je op de hoogte van elke stap in het selectieproces: Heb je vragen? Wij zijn er om ze te beantwoorden.

Toon meerToon minder

Onze recruiter

Richard Altena

Als jouw persoonlijke recruiter voor deze opdracht help ik je graag bij het vinden van een baan die bij je past en bied ik ondersteuning waar nodig!